onsdag 1. juli 2015

Morgentanke - Gåttabanen, eller som det ellers kan hete: Gå avstand ...

Lykken føles stort, når absolutt alt er nære, spesielt når nærhet er definert som gå avstand til alt som kan nevnes.

Hvor bra dette egentlig er, fabelaktig er min umiddelbare frydefulle tanke.

Er jo ukuelig "skinneentusiast" og har kjørt fra meg på gummihjul i ungdommen, på både 2 og 4, så nå kler min transport etappe en følelse av privatsjåfør i gigantiske limousiner på skinner.

Skulle behovet være prekært, så ordnes erstatning for ByBil konseptet med RentAwreak sine el-biler for 99,- kr. døgnet.

Nå er nok jeg over middels gå-glad, hvor denne noe sakte forflytning inneholder sanselighet og livets nysgjerrighet, samt masser av mennesker.

Tror nok jeg har funnet en urban følelse, selv i denne lille "sørlandske landsbyen" Drammen, da det her finnes absolutt alt hva jeg trenger og har behøver for, ikke så mye av alt, men det holder med minst en av hver for å dekke mulighetenes behov.

Kjenner takknemlighet over friske raske ben, som fungerer og er fornøyd med det, smiler fort bredt av det helt enkle og frydes over noe så banalt ... smil ...