mandag 19. oktober 2015

Morgentanke - Utløse positivt tankesett …

Ved å verdsette andre, så føles nærhet til en positive kraft og oppriktigheten i det mellommenneskelige.

Husk: Det fokus retter blikket mot, blir det mer av!

Ser en etter vansker, så finnes masser av vansker, oppdagelse av løsning og glede befinner seg der hvor søken etter dette befinner seg.

Dermed blir dagens jakt å finne det som ønskes godt for andre og meg selv, så får hver og en finne sitt naturlige ønskede.

Styrk din egen selvfølelse, finn frem siden om mine tre positive opplevelser i dagen, noter ned fysisk eller mentalt i den tenkte boken for gode påminnelser. Finn smilet og vær fornøyd med omfang og egen mestring.

Jeg er bra bok, kaller jeg det som samler mitt bra og beste og som brukes for å stimulere alle andres hverdag, ved å se det enkle flotte i alle mine medmennesker og smile pent til de alle … smil …