fredag 14. juli 2017

Morgentanke: Hvem er hvem …

Hvem er jeg i dag, er jeg den samme person som våknet i går og oppdaget gårsdagen verden?

Håper egentlig ikke det, ikke at dagen i dag har en totalt annerledes utgave av meg selv, men en som har tatt med gårsdagens erfart og omsatt det lærte til noe som fungerer bedre for denne dag.

Kan til og med være å blande inn feilene fra i går og påse at disse dårlige suksessene ikke gjentas i den nye dag, da enhver ny dag er portal inn mot de fremtidige dager.

Om dine og mine forbedrede forståelser av omgivelsene innhold blir formidlet og mottatt, så er potensialet til stede slik at ditt og mitt utfyller og skaper vår fremtid.

Hvem som gjør hva, er ikke tematikken, har med gjensidig respekt og forståelse via naturlig anerkjennelse og ydmyk forståelse av at bidragene er alltid ment godt.

Dermed er arenaen for å feile akseptert og håndteres gjensidig med forståelse av at alle må kunne feile mye, før rett innsikt gir riktig resultater i øyeblikket.

Med forståelsen av konstant forandring og årvåkenhet overfor muligheter for feil, fokuseres det på bidragene og den konstante strømmen av ideer, som alltid oppstår når plattformen oppleves trygg og sikkert ivaretatt av hverandres bidrag og åpenhet, uten fordømmende trekk.

Hvem som er hvem i den og de situasjoner, ikke noe poeng, når tillit og respekt er grunnen vi står på.

Smiler til alle … smil ...