mandag 12. september 2016

Morgentanke: Midlertidig fri …

Fantastisk allerede …

Utrolig å skjønne hva folket til Kim Jong-un føler, når jeg endelig har midlertidig frigjort meg fra internett sitt svar på den Nord-Korenske store leder.

Diktatur tiltaler meg svært lite, selv om jeg innfinner meg i det økonomiske sneversynt som defineres som demokratiets frihet.

Sosiale medier beriker meg veldig lite og min assosiasjon til kraften det er å motstå alles trodd kjente gode, gir en motstridene følelse, som gjør at jeg ikke velger å slette profilen.

Broen er ikke direkte brent, det er den feige vei jeg velger å ta. Ser der fremme hvor jeg har muligheten til å delta på arenaen igjen, når jeg har funnet behovet og tilstrekkelig tid å bruke på det styrte mediet.

Flott arena å nå frem på, når tiden finnes tilgjengelig, noe jeg nå ikke rekker.

Som en deaktivert digital beboer, så vender jeg smilende tilbake til livet med full styrke … smil ...