mandag 18. april 2016

Morgentanke: Veranda rettigheter …

Hvorfor uteområdet som er knyttet til bomområdet så ofte kobles til røykernes endrede bruksvaner, som en glidende overgang har dampforeningen sakte og sikkert trukket utenomhus, for å verne om innemiljøets naturlige delte arena.

Dermed er mitt skue, sporadiske individer som søker ut på veranda, terrasse, altan og balkong, de som bøyer seg ned mot enheten på bordet og fyrer opp det naturlige, som fyller innsiden med nytelse eller vane.

Der hvor jeg alene sitter å nyter av rommet mellom inne og ute, koser jeg meg glugg i hjel og hører menneskelig interaksjon, som pulserende og levende.

Håpet er at både de observerte og min sort har like stor glede av det omkringliggende, når det naturlig eksponerte oppdages.

Smiler både av og til mitt rare … smil ...