fredag 1. november 2019

Morgentanke: Parforhold en reise alene i sammen …

Individet er deg og meg, ditt er ditt i mitt og vårt en blanding av hverandres.


Vårt sammensatte, er mitt deltakende i ditt gjorte og vårt felles forståtte.


Du og meg, er jeg og du med forståelse av hverandre.


Mitt i ditt, må forstås for at ditt i mitt gir mening for begge.


Tankene reiser til alle avkroker av eget sinn og inntrykket som står klar igjen, må formidles forståelig ovenfor en selv og andre.


Modig åpenhet egenskaper som legger til rette for egen innsikt og andres mulighet for forståelse egen oppfattelse.


Alle reiser vi alene i livet og har ansvar for at grensesnittene forstås, ansvaret for oppklarende tanker hviler på alle og er mekanismen som knytter og frastøter.


… smiler alene i sammen … smil …